Ilustratie dupa poezia populara „Muierușcă din Brașău”

Sub tufe de clocotel
Zace-un tânăr voinicel
Cu mândruța lângă el.
– Scoală, scoală, măi bărbate,
Nu mai tot zace pe spate,
Că mi-am urât zilele
Mutând căpătâiele
Când la cap, când la picioare,
Când la umbră, când la soare.
– Oh! dragă muierea mea,
Nu pot, nu pot, chiar de-aș vrea.
Boala mea nici că s-a duce
Pân’ce tu nu mi-i aduce
Mură-albastră și amară,
Sloi de gheață-n miez de vară.

– Oh! drăguț bărbatul meu,
Ajuta-ți-ar Dumnezeu!
Eu toți munții am călcat,
Mură-albastră n-am aflat,
Sloi de gheață n-am găsit,
Că pământu-i încălzit.
– Muierușcă din Brașeu!
Mură-albastră-i ochiul tău,
Care mă ucide rău.
Sloi de gheață netopită
E chiar inima-ți răcită
Și de mine deslipită!

„Muierușcă din Brașău”
-poezie populară culeasă de Vasile Alecsandri
  girl, culoare, fata, fetita, ilustratie, illustration, desen rochie, blond girl, rochie ,compozitie, vara-toamna, maricica, maricica radovici, marra , acuarela, art, art world, color palette, color pencils, creioane, culori, desen, desene, drawing, fotografie, lumea artei, macro, mare,mixt, paleta, paleta de culori, palette, photo, photography, pictat, watercolor, wax crayons, frunza, frunze, indragostiti, dragobete, lovers, ziua indragostitilor, verde, verdeata, clopotel, floare albastra, padurice, sloi de gheata, munte, brasau, ilustratie de carte, landscape,  girl, culoare, fata, fetita, ilustratie, illustration, desen rochie, blond girl, rochie ,compozitie, vara-toamna, maricica, maricica radovici, marra , acuarela, art, art world, color palette, color pencils, creioane, culori, desen, desene, drawing, fotografie, lumea artei, macro, mare,mixt, paleta, paleta de culori, palette, photo, photography, pictat, watercolor, wax crayons, frunza, frunze, indragostiti, dragobete, lovers, ziua indragostitilor, verde, verdeata, clopotel, floare albastra, padurice, sloi de gheata, munte, brasau, ilustratie de carte, landscape, girl, culoare, fata, fetita, ilustratie, illustration, desen rochie, blond girl, rochie ,compozitie, vara-toamna, maricica, maricica radovici, marra , acuarela, art, art world, color palette, color pencils, creioane, culori, desen, desene, drawing, fotografie, lumea artei, macro, mare,mixt, paleta, paleta de culori, palette, photo, photography, pictat, watercolor, wax crayons, frunza, frunze, indragostiti, dragobete, lovers, ziua indragostitilor, verde, verdeata, clopotel, floare albastra, padurice, sloi de gheata, munte, brasau, ilustratie de carte, landscape,
4 gânduri despre „Ilustratie dupa poezia populara „Muierușcă din Brașău”

  1. Pingback: Câteva lucruri din această săptămână (3) – floridincalimara

Lasă un răspuns

