Magic love animation

9 gânduri despre „Magic love animation

  1. Ce minunat! Si ei din ce-s facuti, din plastilina? Cred c-a fost asa de multa munca! Am facut si eu un video- tot cu muzica- dar foarte scurt si bazat pe un desen de-al meu.Si atata munca pentru niste secunde! Foarte frumos!

    Apreciază

      • Da, exact. Desi ma intrebam cum sta el nesprijinit la un moment dat :)). Tot vreau sa mai fac si eu alte incercari dar tot nu m-am pus pe treaba. Eu am facut poze cu aparatul pe stativ, ca altfel se misca unghiul de fotografiere. Nu la fel ai facut? Al meu e aici:

        Apreciază

Lasă un răspuns

