If people would be flowers …

Un gând despre „If people would be flowers …

  1. imi plsce foarte mult ce am gasit la tine pe blog…ce coincidenta…si nu pot decat sa ma mir de fiecare data cand UNiversul asta minunat imi aduce oameni cu care sa rezonez …coincidenta face ca si in mine sa existe un fel de suflet de artist. exista si un talent spre grafica..spre desen dar nu l -am slefuit niciodata.doar m am jucat cu el. insa eu creez lumea ..prin cuvinte. o desenez si o transpun. aici…am slefuit talentul si mai am mult de munca la el. dar ma bc ca ai poposit la mine acasa, si ca am facut si eu o pauza la tine acasa..in atelier, nicaieri sau aproape de copii ce ii pictezi cu atata drag. mult succes Marra!

    Apreciază

Lasă un răspuns

