Sketches – fashion design

16 gânduri despre „Sketches – fashion design

  1. Imi plac schitele tale si as avea o sugestie cum sa faci ca sa se vada foaia de hartie mai alba (am observat ca are o nuanta gri). Daca ai un program de editare foto (photoscape de exemplu il gasesti gratis pe net), dai auto level si va aduce zonele cele mai deschise din imagine mai aproape de alb.

    Apreciază

  2. Îmi plac schiţele tale…e ceva original într-un peisaj supraîncărcat de designeri şi modele…Tot ceea ce ai desenat are o notă tinerească, emanând optimism şi dragoste de viaţă. Felicitări!

    Apreciază

  3. foarte frumoase schitele tale!! si mie imi place sa desenez dar schitele mele nu sunt la fel de reusite…nu reusesc sa creionez anumite detalii 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

